Dag 22

14 augustus 2016 - Camporosso in Valcanale, Italië

Villach ➡️ Camporoso 45 km (+1171,79) ➡️ 1226,79 km

Enkele dagen geleden kon ik melding maken van het feit dat we na het bereiken van het hoogste punt (1200m) een afdaling naar 600 m hadden. Vandaag stegen we echter weer binnen 8 km naar 825 m. Dat is nog tot daar aan toe. Het was echter zo'n zondag waarbij je thuis niemand op straat ziet bij een temperatuur van de boven dertig graden. Oh wat verlangde ik naar het "ZuidZorg" bankje onder de schaduw van de notenboom bij onze voordeur. En ook nu weer die slaapplaats wou maar niet komen, evenals de eerste echte cappuccino na binnenkomst in Italië. Het kwam zoals wel vaker allemaal goed. Na de tweede miskleun bij het vinden van een slaapadres belden de aanwezige mensen een adres wat wel plaats had. Wacht hier maar dan komt hij naar jullie toe en zal zachtjes voor jullie uit rijden. Lijkt me wel handig als jullie je tassen bij mij in de auto leggen: we moeten klimmen. Na aankomst kwam daar nog een nesspresso bij waar George Clooney nog een puntje aan kan zuigen.